تومروس

تومروس

محل درج آگهی و تبلیغات شما به صورت متنی
نوشته شده در تاريخ جمعه 21 بهمن 1385برچسب:, توسط محمد بهمنی راد

 

سلام

*اسکریپت همون فایل هایی هست که شما باید اون رو در فضای سایتتون اپلود کنید به فضای سایت هم هاست میگویند.

برای اولین کار شما باید یک هاست تهیه کنید که میتونید یک هاست سی پنل که بدرد کار ما میخوره به صورت رایگان بگیرید یا اینکه بخرید که من رایگان رو پیشنهاد نمیکنم.برای خرید هاست من خودم در خدمتم از کسی هم میخواید بخرید,بخرید خلاصه هاست رو که تهیه کردید ما یک هاست 50مگابایت بیشتر به کارمون نمیاد.حالا من هاست های رایگان رو اینجا میزنم ولی سرعت بازیتون میاد پایین:


http://nopayhost.com/free/order

هاست رایگان xzn.ir
مقدار فضا ۱۰ گیگابایت
ادرس:http:xzn.ir
—————————————–
http://www.efreehost.net/order
—————————————-
http://perfectz.info/tht/order
——————————————
http://host.buddygo.net/billing/order


در قدم بعد باید یک دامین یا آدرس سایت خودتون رو ثبت کنید مثل .ir یا .com و ... که اگر من به شما هاست بدم به همراه دامین هست و دیگه دردسر ثبت دامین در هاست رو ندارید من آموزش ثبت دامین رایگان .tk رو به صورت فیلم اینجا براتون گذاشتم:



فیلم آموزش ثبت دامنه tk. بصورت رایگان :









بعد اسکریپت رو همراه با دیتابیس یا sql که باهاش بعدا بیشتر آشنا میشین رو از زیر دانلود کنید:


حالا باید اسکریپت رو رو هاستتون آپلود کنید و دیتابیس هم وارد دیتابیس هاست کنید و سایتتون رو با 2 کلیک راه بندازید:
 
آموزش تصویری آپلود اسکریپت :


این فیلم توسط تیم تومروس ساخته و تهیه شده است و بنا به رضایت و همکاری آنها در وبلاگ قرار داده می شود.


پسورد دانلود و باز کردن فایل ها :

www.Tumrus.ir


 

( با تشکر از تیم تومروس)

 


آموزش تصویری نصب اسکریپت :


این فیلم توسط دوست عزیزم سعید درست شده(سعید بزرگترین ادمین تراوین اسپید هست که این بازی رو هم اون براتون تهیه کرده).


 



 

 




نظرات شما عزیزان:

6201
ساعت20:42---11 آذر 1392
kheyli khodeto jer midi na?
Tumrus binamus )


ابوالفضل کریمی
ساعت3:39---5 فروردين 1392
درود جناب بهمنی راد، خسته نباشید.
سال نو شما مبارک باشه.
عذر میخوام، بنده اسکریپت تراوین ورژن 4 بتا را از سایت آذرآنلاین دانلود کردم که توی سایت گفته بودن شما این اسکریپت را قرار دادید.
فکر میکنم که این نسخه ای که گذاشتید، آخرین نسخه تراوین به غیر از یه سری تغییرات کوچکی هست که تازگیا تراوین انجام داده. که واقعا بهش احتیاج داشتم.
اسکریپت را دانلود کردم و پوشه حاوی فایل ها را آپلود کردم و بعد دیتابیس را ساختم و توی مرورگر آدرس پوشه ی نصب را وارد کردم و بعد اطلاعات مورد نیاز + اطلاعات دیتابیس را وارد کردم، ولی بعد از کلیک روی گزینه نصب، نصب انجام نمیشه و یه سری ارور میده.
توی ارور ها گفته که توی لاین هایی توی بعضی از فایل ها مشکل وجود داره و من ازش سر در نیوردم.
میخواستم اگه میشه راهنمایی کنید بنده را که بتونم درست نصبش کنم.
یا خودتون لطف کنید و برام نصبش کنید.
کلی توی اینترنت گشتم تا تونستم وبلاگتون را پیدا کنم.
منتظر پاسختون هستم، ممنون میشم با ایمیلم در تماس باشید.
سپاسگذار فراوان ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog By Mohammad bahmani rad :.


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 9381
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : تومروس اس ام اس